17 lutego 2018 Brak komentarzy admin Mama Fit , , ,

Diet odchudzających, które obiecują widowiskowe wyniki, jest bardzo dużo, opłaca się jednakże podchodzić do nich zdroworozsądkowo. Niektóre z nich mają tę wadę, że wycieńczają organizm, ponieważ zakładają bardzo mikrą ilość kilokalorii oraz mikrą ilość składników odżywczych, więc nawet jeśli rzeczywiście dobrze odchudzają, lepiej od nich stronić w trosce o swoje samopoczucie. Inne zaś zakładają komponowanie posiłków, na które trzeba by wydawać mnóstwo pieniędzy, na to zaś nie każdy może sobie poradzić, na przykład jeśli chodzi o spożywanie świeżych owoców w trakcie zimy czy też niebotyczne ilości kosztownych ryb. Nie trzeba jednakże ściśle trzymać się zaleceń, przy niewielkiej wiedzy można samemu rozplanować sobie dietę, a właściwie powszednie menu, bez rygorystycznego trzymania się zaprezentowanych zaleceń. Najlepiej inspirować się nimi i reorganizować je według własnych możliwości, a także zapotrzebowania, bo na przykład osoba, która ciężko pracuje fizycznie, nie może być na diecie dostarczającej bardzo małą ilość kilokalorii, bo najzwyczajniej w świecie nie będzie mieć sił. Zdrowa dieta odchudzająca to przede wszystkim taka, która nie przewiduje żywności wysoko przetworzonej, słodyczy i w ogóle niewyobrażalnych ilości cukru, czy też potraw smażonych. Mnóstwo w niej za to chudego mięsa drobiowego, ryb, kasz, pełnoziarnistego ryżu, pieczywa i makaronów oraz rzecz oczywista jak największe ilości warzyw i owoców, najlepiej świeżych. Do tego warto dołączyć jedzenie bogate w błonnik, na przykład otręby, suszone owoce, płatki owsiane i pieczywo razowe, by zintensyfikować przemianę materii.