17 lutego 2018 Brak komentarzy admin Mama Fit , , , ,

Spore grono kobiet jest na diecie odchudzającej przez cały czas. Nie wynika to jednak z powodu ich nadmiernej wagi, ale dbania o własną prezencję. Zawsze dbają o to, by pięknie prezentować i dieta odchudzająca jest jednym ze sposobów, nawet jeśli chodzi tylko o pozbycie się 1-2 kg. Trików na pozbycie się niepotrzebnych kilogramów jest mnóstwo i wszystkie przynoszą rezultaty. Problem jednak dotyczy kilku kluczowych kwestii:
– bilansu kalorycznego,
– zapewnienia kluczowych składników,
– wpływu na zdrowie.

Dieta na zrzucenie zbędnych kilogramów
W Internecie jest sporo sposobów na diety odchudzające. Dieta kapuściana, Dukana, szwedzka, norweska to tylko niektóre przykłady. Ich zaletą jest błyskawiczna utrata masy, ale niestety powodują efekt jo jo i niedobór kluczowych dla organizmu składników.
Poprawnie skonstruowana dieta odchudzająca powinna uwzględniać rozmaitość produktów, zagwarantowanie wystarczającej ilości witamin i mikroelementów oraz niwelować odczuwanie głodu. Najlepiej, aby dietę sporządził kompetentny specjalista w dziedzinie dietetyki. Będziemy w takim przypadku pewni, że dieta będzie zawierać wszystkie potrzebne dla organizmu składniki.

Elementy efektywnej diety odchudzającej
Efektywna dieta odchudzająca to taka, która przynosi systematyczny spadek wagi. Łatwo jest stracić kilka kilogramów w skali miesiąca, ale wymaga to restrykcyjnych głodówek, a potem kilogramy przybywają z nawiązką. Skuteczna dieta jest dietą długofalową i opiera się na trwałej zmianie nawyków żywieniowych. Podstawowe zasady to:
– 5 posiłków na dzień,
– posiłek co 3 godziny,
– sycące śniadania,
– kolacja 2 godziny przed zaśnięciem,
– dużo warzyw i owoców,
– produkty zawierające błonnik,
– woda mineralna w zastępstwie soków.
Każda dieta odchudzająca powinna być uzupełniana aktywnością fizyczną. Nie muszą to być mordercze ćwiczenia na siłowni. Fitness, taniec, jazda na rowerze, bieganie czy przechadzki całkowicie wystarczą.