Aktualnie wszyscy żyjemy w biegu, bowiem wolnego czasu mamy coraz mniej. Nie ma więc nic dziwnego w tym, że nie chcemy go marnować np. na pichcenie. Przez to konsumujemy błyskawicznie potrawy, które lokują się nam w boczkach. Na szczęście taki zdrowy obiad zupełnie nie musi być bardzo czasochłonny. Jeżeli chcemy, wykonamy go w trakcie kilkudziesięciu minut.
Nie musimy przy tym wcale rezygnować z posiłków, które spożywaliśmy do tego czasu. Zamiast tego postarajmy się je troszkę zmodyfikować. Gdy często spożywaliśmy na obiad ziemniaki, wymieńmy je na kaszę albo brązowy ryż. Artykuły pełnoziarniste błyskawicznie nas nasycą a także nasycą nasz wilczy głód na przynajmniej parę godzin. Nie rezygnujmy też z spożywania mięsa, które jest świetnym źródłem białka – budulca kości a także mięśni. Postarajmy się po prostu zastąpić schab na drób bądź mięso indycze. Białe mięso nie zawiera zbytnio dużo kalorii, także ze spokojem nie ma przeszkód aby je konsumować nawet w trakcie terapii. Prócz tego nasz niskokaloryczny obiad powinien się od czasu do czasu składać z ryb.
Nie zapominajmy ponadto, ażeby przyrządzić do całego posiłku różnorakie sałatki. Używajmy w nich świeże warzywa i nasiona słonecznika. Taka sałatka świetnie nasyci nasz żołądek oraz dostarczy do naszego organizmu masę, drogocennych witamin.
Wymieniając szkodliwe towary spożywcze na ich zdrowsze, niskokaloryczne odpowiedniki, dużo zyskujemy. Z takich produktów beztrosko możemy przyrządzić lekkostrawny obiad. Skonsumujemy go wówczas bez żadnych wyrzutów sumienia a także nasycimy niesamowicie swój wilczy głód.